CRM pentru agentii

Fiecare agentie tinde sa-si mareasca numarul de clienti, sa imbunatateasca calitatea de deservire a acestora, sporindu-si astfel veniturile. Pentru indeplinire este necesara automatizarea. Aflati in ce mod amoCRM va poate ajuta in acest scop.

amoCRM pentru agentii

In Moldova sunt multe agentii, ce opereaza in domeniul publicitatii, domeniul imobiliar, de organizare a evenimentelor, a turismului si altele.

Adesea, agentiile de vinzari nu sunt axate pe o directie fixa, nemaivorbind de folosirea unui CRM. Este un factor de baza ce impiedica prosperarii agentiilor de afaceri in Moldova.

Care s-ar putea de intreprins? Mai intai de toate, trebuie de separat procesul de vinzari de celelalte procese din companie. Daca proportiile afacerii permit lucrul dat, atunci de vanzari trebuie sa se ocupe un departament specializat, sau cel putin un specialist pe vanzari. Mai apoi, trebuie reconstruit procesul de vanzari in agentie. Prelucrarea cererilor, pregatirea ofertelor, intilniri cu clientii si incheierea contractelor — toate acestea trebuie sa lucreze ca ceasul, concret, rapid si fara greseli.

Sistem CRM simplu si comod — este exact necesarul unei agentii pentru cresterea vanzarilor.

Functiile de baza a unui sistem CRM pentru agentii

CRM pentru agentii trebuie sa cuprinda urmatoarele functionalitati:

  • Functia principala a unui CRM pentru agentie este gestionarea bazei de clienti. Functia e vitala nu doar pentru a conduce lead-ul pina la vanzare, ci si de a beneficia din urma vanzarilor succesoare. Majoritatea clientilor, in urma unui nivel calitativ de deservire, se pot adresa din nou — important fiind de a ai mina spre acest lucru .
  • sunete, email si expedieri SMS direct din sistemul CRM  — sporesc comoditatea si eficacitatea lucrului colaboratorilor, diminueaza cheltuielile temporare.
  • acces 24/7 din orice colt al lumii si de pe oricare dispozitiv
  • API pentru agentii, care doresc sa modifice CRM pentru nevoile proprii.
  • integrarea cu cele mai bune aplicatii de afaceri si platforme — 1С, Mailchimp, Dropbox, 1С-Bitrix, Unisender, Oktell si multe altele.
  • amoCRM nu necesita implementari de lunga durata — inregistrati-va, importati baza proprie din fisier in CRM si incepeti a lucra!

Mai mult de 100 de agentii din lumea intreaga deja folosesc amoCRM.
Inregistrati-va chiar acum!