CRM pentru vanzarile B2B

Un sistem CRM este un instrument important pentru procesele interne ale oricarei companii B2B. De alegerea corecta a CRM depinde succesul echipei de vanzari, si respectiv a intregului business. Aflati de ce amoCRM se potriveste de minune pentru sectorul B2B.

De ce companiile B2B au nevoie de CRM?

In lucrul sau companiile B2B se axeaza pe necesitatile celorlalte businessuri. De aceea sunt diferente considerabile fata de vanzarile pentru persoane fizice. De la manageri asemenea vanzari necesita abilitati excelente, fiindca proprietarul afacerii are deja prestabilit scopul achizitiei. Vanzarile B2B au un ciclu de viata mai indelungat. Cumparatorul trebuie sa  atragă o atentie sporita catre achizitie si sa evalueze toate avantajele si dezavantajele.

O atentie deosebită trebuie acordata fiecarui client,  procesul de cumparare este infaptuit pe un termen indelungat si are loc prin intermediari. De aceea si luarea unei decizii necesita mai mult timp. Colaboratorii trebuie sa fie calificati fiindca dupa incheierea contractului clientii vor continua sa contacteze cu vanzatorul pe diverse tematici. Toate aceste particularitati necesita un KPI specific pentru fiecare lucrator.

Utilizarea CRM in sectorul B2B faciliteaza solutionarea diverselor sarcini si sporește performanta angajatilor.

amoCRM in sectorul B2B

amoCRM pentru companiile B2B efectueaza urmatoarele functii:

  • salvarea informatiei despre client intr-un singur loc
  • segmentarea bazei de clienti, pentru o flexibilitate mai mare a activitătilor de marketing
  • aranjarea proceselui de vanzari
  • supravegherea anajatilor si colectarea de statistici legate de lucrul lor
  • posibilitatea de a gestiona vanzarile in orice moment cu ajutorul aplicatiei mobile amoCRM
  • formarea modulului de vanzari cu modificari datorita modulului «analiza»
  • delimitarea drepturilor de acces pentru colaboratori
  • personalizarea (modificarea conform necesitatilor)
  • integrarea cu cele mai bune aplicatii de business ca telefonia, sms si expedieri email, site-web, retele sociale, Google (Universal) Analytics s.a.

amoCRM — este un sistem CRM, ce ajuta companiile B2B pentru a spori numarul vanzarilor.
Inregistrati-va chiar acum!