CRM pentru businessul mic

Orice business mic doreste sa se extinda. Atingerea acestui scop este imposibila fara implementarea automatizarii. Aflati cum amoCRM va poate ajuta in solutionarea sarcinii date.

Aveti nevoie de CRM pentru businessul mic?

Businessul in Moldova se dezvolta cu pasi rapizi. Orice business mare incepe de la cel mic. Pentru ca businessului mic sa creasca, este nevoie de automatizarea proceselor in afacere. Dese ori suntem nevoiti sa efectuam totul cu ajutorul resurselor umane. Ce înseamna depunerea unui efort maxim din punct de vedere a timpului si a banilor.  In asa mod dezvoltarea businessului mic pana la proportiile celui mijlociu si mare va stagna considerabil. Sistemul CRM pentru businessul mic este o solutie ideala, ce permite automatizarea businessului mic si alocarea de resurse potrivite pentru dezvoltarea viitoare. Cele mai bune sisteme CRM pentru businessul mic sunt cele ieftine, simple in utilizare, fara necesitatea de a le instala — businessul mic nu dispune de timpul necesar implementarii unui astfel de CRM. Este necesar de a face cunostinta rapid cu sistemul si de a trece la munca propriu-zisa. CRM-ul configurabil pentru businessul mic trebuie sa fie accesibil din orice loc, unde este acces la internet 24 de ore pe zi, fara vreo legatura obligatorie cu computerul de oficiu, mobilitatea fiind foarte importanta.

Ce CRM se potriveste businessului mic?

Cele mai bune sisteme CRM pentru businessul mic detin urmatoarele posibilitati:

  • posibilitatea de a lucra oriunde ne-am afla, unde este acces la internet
  • aplicatie mobila comoda, pentru a efectua notite in CRM pe durata intrevederilor
  • evidenta si informarea clientilor cu inregistrari in istoricul discutiilor
  • conectarea telefoniei IP pentru apeluri, direct din CRM
  • posibilitatea de a construi raporturi personalizate pentru vanzari
  • integrarea cu site-ul web al companiei, pentru o receptionare rapida a cererilor in CRM
  • sistem de notificari — nu veti uita sa telefonati sau sa expediati o scrisoare
  • integrarea cu Google (Universal) Analytics pentru analiza eficacitatii investitiilor in publicitatea plasata pe internet
  • Expedieri Email si SMS, prin servicii integrate in CRM

amoCRM pentru businessul mic

Toate aceste functionalitati sunt deja prezente in amoCRM. Este foarte simpu in exploatare, baza de date din Excel poate fi importata in doar trei clickuri. Lipseste procesul indelungat de integrare — fiind necesara doar inregistrarea si folosirea propriu-zisa. amoCRM dispune de un plan tarifar special «StartUp» , care se potriveste de minune businessului mic. De aceea amoCRM poate fi implementat chiar la inceputul afacerii, cand este cercetata orice investitie.

Secțiunea «Analiza» ofera informatii detaliate reprezentate sub forma de grafice si scheme clare privind statutul fiecarei etape din modulul destinat vanzarilor. Veti putea aprecia lucrul colaboratorilor si sa realizati la timp indreptari, fara nevoia de a fi in oficiu. Posibilitatea accesului online, permite conducatorului de a gestiona lucrul managerilor responsabili de vanzari, stabilind sarcini din orice punct cu acces la internet.

amoCRM este in continua dezvoltare, realizeaza integrari cu servicii aditionale si adauga functii utile. Cu timpul, dupa extinderea businessului, veti putea utiliza amoCRM, imbunatatind aplicatia conform necesitatilor dvs. prin API-ul open source : pentru a efectua personalizarile dorite aveti nevoie doar de un programator. Apreciati toate functionalitatile oferite de amoCRM si inregistrati-va chiar acum!

amoCRM —este un CRM convenabil pentru businessul mic.
Inregistrati-va chiar acum!