CRM pentru sfera serviciilor

Sistemul CRM poate automatiza considerabil businessul dvs. , ce activeaza in sfera sfera serviciilor si va poate ajuta sa economisiti resurse, necesare pentru dezvoltarea companiei.

CRM pentru sfera serviciilor

In prezent practic nu este utilizat CRM-ul in sfera serviciilor. O oarecare automatizare lipseste definitiv. De aceea nivelul de servicii lasa de dorit. Cum poate fi utilizat un sistem CRM pentru comercializarea serviciilor?

In Europa si SUA sistemurille CRM sunt folosite de mult in sfera serviciilor. Daca un client vine in frizerie pentru a se freza, sistemul CRM il va programa pentru o frezura viitoare, iar inainte de vizita va fi expediata o notificare. Toate aceste lucruri nu mai sunt de domeniul sci-fi.

Un avantaj clar pentru sistemele CRM de evidenta a serviciilor este economisirea timpului colaboratorilor si eliminarea factorului uman. Administratorul nu va uita sa anunte din timp clientul. Si probabilitatea de a capata clienti fideli e mai mare, fiindca nivelul de deservire va fi net superior. La moment, in Rusia, totul se realizeaza manual. Erorile umane nu sunt o raritate, iar in urma lor businessul suporta pierderi.

In Rusia CRM-ul in sfera serviciilor este folosit in mai putin de 10% din companii, anual fiind pierdute sute de mii de ruble de profit potential.

Situatia poate fi schimbata spre bine datorita amoCRM pentru sfera de servicii — aplicatie pentru evidenta clientilor si automatizarea proceselor de afaceri, integrarea cu servicii populare, expedieri SMS si email, cu telefonie integrata pentru o apelare comoda a clientilor. Nu este doar o baza de date multifunctionala, in care este stocata toata informatia necesara despre clienti , ci si un instrument important pentru dezvoltarea businessului dvs.

amoCRM este potrivit pentru indeplinirea sarcinilor stabilite. Sistemul dispune de functionalitati depline, ce permit monitorizarea vanzarilor, stabilirea de sarcini, stabilirea termenilor de indeplinire si a responsabililor. Conducatorul va putea sa monitorizeze lucrul indeplinit, chiar si inafara oficiului, datorita accesului online. Ba mai mult , puteti integra CRM-ul cu site-ul web si cu sistemul Universal (Google) Analytics.

Businessul dvs. are niste cerinte mai deosebite catre CRM ? Nu mai trebuie sa procurati CRM-uri scumpe sau sa-l creati desinestatator. Puteti destul de simplu sa imbunatatiti amoCRM ca sa intruneasca cerintele prin API-ul gratuit ! Cu ajutorul programatorului veti putea adapta functionalul deja pregatit sub necesitătile companiei dvs. Apreciati toate avantajele oferite de amoCRM, inregistrati-va si incepeti sa sporiti profitul businessului dvs!

amoCRM este un sistem CRM prielnic pentru sfera serviciilor.
Inregistrati-va chiar acum!