CRM in domeniul comertului

Orice echipa de vanzari poate inregistra vanzari si mai multe. Pentru aceasta este necesar de a forma procesul de vanzari. Sistemul CRM ales corect joaca joaca un rol important in cazul dat.

De ce este necesara o aplicatie CRM pentru vanzari?

Vanzarile – reprezinta unealta principala de dezolvatare a oricarei afaceri. Tendinta pozitiva in businessul moldovenesc   —  oamenii de afaceri devin tot mai calificati si cu cu scopul de a creste eficacitatea, incep sa repartizeze colaboratorii pe departamente. Fiecare colaborator se ocupa de un set predeterminat de sarcini. Vanzarile sunt atribuite unui departament aparte. De pe urma acestui fapt va avea de cistigat orice business, indiferent de domeniul de activitate: comercializarea materialelor de constructii, comercializarea produselor petroliere, comercializarea echipamentelor etc. CRM-urile in comert sunt indispensabile.

Fiecarea specialist in parte si tot departamentul de vanzari in general pot vinde mai mult, cu conditia ca procesele de afaceri sa fie formate corect si sa fie automatizate.  Pentru a diminua riscurile legate de factorul uman, este nevoie de a implementa un sistem CRM potrivit pentru echipa de vanzari.

Functiile principale ale sistemului pentru echipa de vanzari

Sistemul CRM pentru echipele de vanzari trebuie sa detina urmatoarele functii :

  • Conducerea si monitorizarea bazei de clienti, cu posibilitatea de a inmana sarcini, efectua notite, grupa clientii
  • Acces online 24/24 de pe toate tipurile de dispozitive
  • setare flexibila a drepturilor de acces pentru colaboratori de niveluri diferite
  • posibilitatea de a monitoriza vanzarile dupa manageri, departamente, companii
  • integrare cu site-ul web, Google (Universal) Analytics, Livechat si alte aplicatii destinate afacerilor
  • API pentru modificarea sistemului conform cerintelor proprii
  • integrarea cu servicii de email si SMS- marketing
  • apeluri prin telefonie IP direct din interfata sistemului CRM

amoCRM pentru departamentele de vanzari

Datorita AmoCRM departamentul de vanzari poate aduna toate cererile intr-un singur loc. Este posibila folosirea sistemului de notificari, astfel nu se omite nicio cerere. Colaborarea cu clientii fara a uita de indeplinirea sarcinilor necesare la timp.  Lucrul in echipa la o sarcina comuna, de exemplu, cand un colaborator nu se descurca si are nevoie de ajutor.

Pentru cercetarea lucrului efectuat de echipa de vanzari, in AmoCRM este prevazut modulul de analiza. El permite conducatorului sa desluseasca eficacitatea fiecarui colaborator, sa gaseasca punctele slabe, cercetand modulul de vanzari. amoCRM este un sistem cloud, disponibil din orice loc, unde este acces la internet, de aceea colaboratorii echipei de vanzari pot introduce date in CRM chiar pe parcursul intalnirilor.

amoCRM se integreaza usor cu site-ul dvs., permitand importul lead-urilor direct in sistemul CRM. Pentru monitorizarea eficacitatii vanzarilor online este prevazuta integrarea cu Google (Universal) Analytics. Pe langa faptul dat, sistemul CRM permite integrarea IP telefoniei pentru sunete direct din CRM. Cu ajutorul amoCRM realizarea vanzarilor se simplifica, iar numarul afacerilor de succes creste.

amoCRM — este una dintre cele mai bune CRM pentru echipele de vanzari.
Inregistrati-va chiar acum!