Magazin online

Orice internet magazin poate vinde mai mult. Pentru a nu scadea nivelul de deservire a clientilor si a mari numarul de comenzi, este necesara automatizarea procesarii si pregatirii comenzilor. amoCRM poate indeplini sarcina data.

CRM pentru magazinuri online

Sistemele CRM sunt vitale pentru lucrul productiv al magazinului online. Ele sunt un instrument important in interactiunea cu clientul.

Integrarea magazinului online cu CRM permite gestionarea unei baze de clienti unica si face procesul de generare a lead-urilor  mai efectiv.  Pe site se instaleaza formularul, clientul completeaza acest formular, dupa care cererea este expediata catre posta electronica a dvs si este adaugata automat in CRM. Se creaza un nou contact si este atribuita sarcina.

Fapt ce va permite accelerarea procesului de prelucrare a comenzii de cateva ori, evitarea omitereii carorva detalii importante in timpul comunicarii dintre manager si client, ridicarea nivelului de deservire. Intr-un final, va imbunatati situatia vanzarilor efectuate de companie in ansamblu.

Pe langa faptul dat, CRM sistemele pentru magazinele online pot economisi bugetul dvs., in urma analizei diverselor surse de trafic.

Functiile de baza ale sistemului CRM pentru magazinul online

CRM pentru magazinele online trebuie sa detina urmatoarele functii :

  • evidenta si gestionarea bazei de clienti
  • stocarea istoricului de comenzi a fiecarui client
  • integrarea telefoniei ip pentru operatorii magazinului online
  • sistem de notificari automate, pentru ca managerii sa nu uite de a apela clientul inapoi si de a procesa livrarea
  • aplicatie mobila CRM comfortabila pentru manageri si curieri, pentru a actualiza momentan statutul comenzilor
  • integrarea cu siteul internet-magazinului — pentru primirea apeluri direct in sistemul CRM, cu atribuirea sarcinilor managerului responsabil
  • integrarea cu Google (Universal) Analytics pentru o analiza desfasurata pe traficul magazinului online:  trebuie de inteles ce evenimente de marketing sunt avantajoase, si care dintre ele sunt nerentabile
  • expedieri automate de email si sms pentru clientii magazinului, cu informatii privind statutul comenzilor si timpul de livrare

amoCRM pentru internet-magazin

amoCRM – este o solutie de tip clod, care poate fi de folos magazinelor online, unde lipseste un depozit sau in cazul cand este o folosita o aplicatie speciala pentru evidenta produselor aflate in stoc. Cu planul tarifar gratuit pot fi conectati pana la trei utilizatori, respectiv, si un internet-magazin mic poate sa-si permita implementarea amoCRM. De ex: la moment amoCRM este utilizat in magazinele online ce comercializeaza produse la comanda.

Avantajul principal al amoCRM pentru un magazin online este usurinta de integrare cu site-ul web. Cererile de pe formularul amoCRM ajung direct la posta electronica a dvs, iar apoi sunt adaugate in amoCRM. Astfel, informatia despre clientii potentiali este mereu actualizata, ce ridica viteza de prelucare a fiecarei cereri de intrare si imbunatateste calitatea de deservire a clientilor potentiali.

amoCRM poate fi usor integrat cu Google Analytics. Puteti urmari usor sursele de trafic ce sunt profitabile, cat si cele care cauzeaza pierderi si cheltuie in zadar bugetul, puteti stabili oarecare concluzii privind schimbarea cursului. Datorita graficelor detaliate puteti analiza pe etape toate nivelurile din modulul de vanzari si evalua eficacitatea lucrului fiecarui colaborator.

amoCRM —  sistem CRM eficient pentru magazinele online.
Inregistrati-va chiar acum!