Consultanta

Structurati baza de contacte si configurati procesele de marketing cu ajutorul amoCRM – procedati in asa mod ca sa vindeti clientilor cat mai mult.

CRM pentru consulting

Compania cu afaceri ce presteaza servicii de consultanta se bazeaza pe interactiunea permanenta cu clientul. Este important nu numai castigarea unui client nou dar si mentinerea unei colaborari cu acesta. Clientul poate fi gasit oriunde – acesta este o particularitate din domeniul consultantei. E importanta atat prima convorbire, cat si stabilirea procesul de vanzare.

In primul rand, trebuie adaut in lista de contacte. Este prima etapa, la care potentialul client inca nu a acces in categoria clientilor activi. Aici este important de a-i atrage atentia si de a-l convinge in necesitatea unei consultari ulterioare.

Mai apoi potentialul client este introdus in baza. La etapa data este important de pastra cumpatul in urma lucrului cu un volum mare de date. De aceea fluxul de adresari trebuie sa fie automatizat la maxim. Ulterior are loc consultatia si primirea platii. Este important de a inchide intelegerea si in acelasi timp de a emite sarcina pentru contactarea repetata cu clientul.

CRM pentru companiile din domeniul consultantei trebuie sa ajute la solutionarea sarcinilor importante parvenite de la client. AmoCRM se va descurca de minune si cu usurinta.

Functiile de baza ale sistemului amoCRM in domeniul consultantei

amoCRM in domeniul consultingului poate rezolva urmatoarele sarcini vitale:

  • administrarea bazei de clienti. Puteti atribui fiecarui client un statut personalizat. Puteti numi mai multe persoane de contact pentru o singura companie, pentru a vedea cu cine anume a avut loc ultima convorbire
  • expediere email conform parametrilor setari
  • posibilitatea de a lucra de orice dispozitiv — sistemul trebuie sa fie accesibil 24/7 din orice colt al lumii, pentru a introduce careva notite in CRM pentru companie de consultanta chiar in momentul intalnirii sau in orice timp convenabil de pe PC, tableta sau telefon
  • sistem de notificari, ce permite amintirea de lucrurile marunte, care insa pot fi importante pentru client
  • controlul colaboratorilor — puteti asculta inregistrarile apelurilor telefonice, efectuate din CRM, urmariti progresul fiecarui specialist
  • gestionarea resurselor, segmentarea sarcinilor mari pe etape si subsarcini cat si numirea celor responsabili
  • formarea modului de vanzari si controlul eficacitatii lucrului realizat de fiecare colaborator
  • baza unica pentru clientii ce au apelat la servicii si alti contra-agenti — toata informatia legata de lucrul ulterior cu clientii se afla la un loc sigur

amoCRM — este una din cele mai bune CRM pentru companiile de consultanta.
Inregistrati-va chiar acum!