Microcreditare

Piata microcreditari este plina de concurenti. Venitul companiei dvs depinde de viteza cu care lucreaza operatorii.  Pentru a scadea influenta factorului uman este necesara implementarea automatizarii.

Sistem CRM pentru microcreditare

La moment domeniul organizatiilor de microfinantare devine tot mai popular pe zi ce trece. De aceea piata serviciilor date este invalmasita de o concurenta serioasa, ce cere de la antreprenori migrarea catre noi instrumente de comunicare cu clientii. Folosirea sistemelor CRM in asa o afacere ca microcreditarea este foarte importanta. Mai intai de toate, trebuie de a forma baza de clienti si de a lucra efectiv cu ea pe toate etapele.

Cu ajutorul CRM pot fi impartite statuturi clientilor: cine a primit creditul, cui i s-a refuzat, indicarea termenilor de achitare a creditelor. Tranzactiile cu sume mici reprezinta un flux mare de clienti – in circumstantele date, organizatiile de microfinantare au nevoie urgent de a automatiza lucrul, pentru a nu aparea pierderi in afacere. Este important de a nu permite intarzieri, de a urmari suma imprumutului, pentru a evita pierderile.

De solutionarea problemei se va ocupa sistemul CRM pentru microcreditare.

amoCRM pentru organizatiile de microfinantare

amoCRM se potriveste de minune pentru realizarea sarcinilor unei organizatii de microfinantare. Cu ajutorul ei pot fi realizate:

  • gestionarea bazei de clienti
  • atribuirea de statutului pentru client: la procesare, aprobat, eliberat, a achitat, nu a achitat s.a.
  • expedieri sms si email cu informatie referitor la datorii, cat si cu noi oferte comerciale
  • monitorizarea eficacitatii lucrului la fiecare etapa din modulul pentru vanzari. Statisticile si graficele demonstreaza calitatea lucrului pentru fiecare colaborator
  • stabilirea celor responsabili de sarcina si controlul indeplinirii acesteia in regim online
  • mentinerea comunicarii cu clientii fideli pentru realizarea unor cereri repetate
  • delimitarea drepturilor de utilizator. Conducatorul companiei vede situatia tuturor filialelor si colaboratorilor, conform oficiilor sale si colaboratorilor, operatorii –  doar cererile proprii si leadurile
  • amoCRM poate fi integrat cu siteul web si email — operatorii vostri vor primi cererile de pe site direct pe posta electronica si indata vor putea apela clientul potential. Faptul dat influenteaza pozitiv asupra dispozitiei leadului si disponibilitatii de a lua credit

amoCRM — este una din cele mai bune CRM pentru microcreditare.
Inregistrati-va chiar acum!