Agentii de publicitate

Echipa de vanzari a agentiei publicitare poate lucra si mai efectiv.  Implementati amoCRM si cresteti numarul vanzarilor!

Sistem CRM pentru agentiile de publicitate

In ultimul deceniu vanzarile publicitatii de tipar au scazut considerabil, iar concurenta intre agentiile de publicitate a crescut. Pentru a compensa cheltuielile, echipele de vanzari ale agentiilor publicitare trebuie sa vanda clientilor deja exitstenti produse si servicii aditionale. In acest caz poate ajuta CRM pentru agentie de publicitate , ce poate ajuta la automatizarea lucrului echipei de vanzari. Succesul agentiei de publicitate depinde in mare parte de eficacitatea activitatii departamentului de vanzari, de cantitatea si calitatea acordurilor incheiate.

Adesea, intelegerile importante raman nefinisate, fiindca dupa adresarea initiala si expedierea planului media, actiunile managerului se intrerup. El pur si simplu poate uita de pasii ulteriori, iar clientul ramane singur intr-un flux mare de oferte comerciale cu cifre similare. Intr-un final se adreseaza la agentiile care au dat dovada de o initiativa mai impunatoare, chiar daca acestea nu detin cele mai avantajoase conditii pentru client.

Implementarea sistemului CRM permite limitarea considerabila factorului uman si actionarea mai rapida fata de concurenti.

Functiile de baza ale sistemului CRM pentru agentiile de publicitate

CRM pentru agentia de publicitate detine urmatoarele functii:

  • gestionarea bazei de clienti — este important de a conduce baza de clienti in asa mod, ca toti managerii sa gestioneze baza intr-un singur sistem CRM, si nu in fisiere Excel pe computere separate. Va permite intelegerea volumului comun a bazei de clienti si va previne probabilitatea de pierdere a datelor despre clienti in urma concedierii unui colaborator
  • segementarea bazei de clienti in compartimente ca: activi, potentiali, cei ce au reziliat contractul pentru a petrece cu ei diverse activitati de marketing
  • pastrarea istoricului de comunicare cu clientul – functia data ajuta in lucrul cu clientii mai „problematici”, care au mai multe dorinte
  • integrarea cu site-ul web al agentiei publicitare — cererile de pe site trebuie sa devina imediat sarcini in CRM si sa fie repartizate catre manageri
  • aplicarea sarcinilor — la fiecare client trebuies efectuate o serie de actiuni prestabilite (checklist), cu posibilitatea de numi un termen limita (deadline).
  • analiza avansata —  sunt necesare cifre si grafice atat pentru un departament intreg, cat si pentru fiecare manager in parte, pentru a localiza problema si de a o indeparta la timp
  • acces 24/7 — CRM trebuie sa accesibila de pretutindenti — in oficiu, din casa, la intalnire, pentru a oferi echipei de vanzari o flexibilitate maxima
  • aplicatie mobila comoda — clientul in timpul unei intalniri spune multe detalii importante, insa pe care nu le reutilizeaza in convorbirile ulterioare — este necesar de fixa totul in CRM chiar pe parcursul intalnirii

amoCRM pentru agentiile de publicitate

CRM pentru agentia de publicitate — este cea mai buna solutie pentru eficientizarea vanzarilor. AmoCRm este cel mai bun instrument ce permite de a vinde mai mult, atat clientilor noi, cat si de a mari cheltuielile agentiilor publicitare deja existente prin promovarea unui numar mai mare de posibilitati publicitare: de exemplu, publicitate la radio, in editie tiparita, pe internet, publicitate stradala.

Functia de aplicarea a sarcinilor si a notificarilor automate in AmoCRM permite simplificarea procesului de interactiuni cu clientul la fiecare etapa din modulul pentru vanzari. Conducatorul poate stabili persoanele responsabile si sa controleze executia sarcinilor, totodata urmarind eficacitatea actiunilor intreprinse de colaboratori. Toata comunicare cu clientii, detalii privind intelegerile dintre parti sunt stocate in CRM, asa ca dupa concedierea managerului veti putea usor sa continuati lucrul.

Cu ajutorul modulului de analiza veti putea crea modulul pentr vanzari cu orice segmentari, gasi punctele slabe si spori eficacitatea activitatii echipei de vanzari. Instrumente deja incorporate de email si sms-marketing faciliteaza automatizarea expedierilor pentru clienti. Aveti nevoie de ceva functii suplimentare? Puteti customiza amoCRM cu ajutorul API.

Inregistrati-va si cresteti numarul de vanzari ale agentii de publicitate !

amoCRM —  este unul dintre cele mai bune CRM pentru agentiile de publicitate.
Inregistrati-va chiar acum!