Asigurari & Business

Doriti sa cresteti numarul de vanzari al companiei de asigurari? Aveti nevoie de automatizarea departamentului de vanzari. amoCRM — este o solutie CRM simpla, potrivita pentru sarcina data.

CRM pentru companii de asigurari

Fara un sistem CRM, companiile date necesita solutii complexe. Fiind ieftin si simplu CRM pentru compania de asigurari poate fi necesara in departamentele mari, ce comercializeaza produse scumpe. Un sistem CRM simplu poate fi folosit in timpul incheierii primului contract cu clientul, iar sistemul ERP pentru prescrierea conturilor, politelor, negocierea incidentelor.

Sfera de asigurari se deosebeste printr-un tempou de lucru inalt cu numeroase cereri zilnice. Cu un asa volum de lucru nu este rational de a lasa totul in grija omului. Automatizarea este vitala. In caz contrar vor fi pierdute cererile, iar pana la incheierea unui acord vor ajunge cu mult mai putine leaduri.

Inca un detaliu specific pentru agentiile de asigurari este frecventa de adresare a clientului. Majoritatea cumparatorilor se adreseaza odata pe an. Pentru a reduce cheltuielile si a imbunatati calitatea deservirii – datele clientilor (informatie despre proprietar, drepturi, stajul, adresa de livrare a politei) pot fi stocate in CRM, evitand astfel verificarea repetata.

amoCRM pentru agentiile de asigurari

amoCRM detine urmatoarele functii utile pentru companiile de asigurari:

  • evidenta bazei de clienti
  • stocarea datelor de la clienti — numele, prenumele, patronimicul, telefonul, adresa livrarii, pentru a micsora volumul de lucru pus pe umerii managerilor care au sarcini mai importante
  • integrarea telefoniei ip pentru apelarea clientilor direct din sistemul CRM pentru agentia de asigurari
  • modul de vanzari flexibil in care pot fi create rapoarte pentru orice etapa, pentru manageri , pentru intreaga echipa de vanzari
  • acces 24 ore, 7 zile pe saptamana din orice loc
  • integrarea cu site-ul web — instalati formularul amoCRM si culegeti cererile legate de serviciile de asigurari direct pe posta electronica
  • sistem de notificari — Managerii vostri nu vor mai uita de treburile importante
  • integrarea cu Google (Universal) Analytics — analizati campaniile publicitare, cercetati nu numai tranzitiile si CTR-ul, ci si profitul real de pe urma metodelor publicitare: valoare, ROI, CPO
  • expediere sms si email automata

amoCRM — este una dintre cele mai bune CRM pentru companiile de asigurari.
Inregistrati-va chiar acum!