Agentii de turism

Doriti sa mariti numarul de vanzari ale agentiei de turism si sa pastrati calitatea serviciului la un nivel inalt? Aveti nevoie de automatizare. Aflati, cum amoCRM poate rezolva problema data.

amoCRM pentru agentii de turism

Afacerea in domeniul turismului este o piata suprasaturata cu o concurenta apriga. In ultimul timp in sfera data persista o criza ce cauzeaza falimentul in masa a agentiilor de turism pe intreg teritoriul Rusiei.

Cea mai principala si dificila sarcina –este atragerea clientului, mai apoi trebuie retinerea acestuia pe un timp indelungat, marindu-i pe cat se poate de posibil Life Time Volume. De felul in care agentia de turism se descurca cu sarcina sa — depinde succesul intregii afaceri. CRM pentru agentiile de turism permite rezolvarea acestei dileme.

Primind lead-uri de la diverse surse publicitare, este important de a duce toate cererile pana la statutul de client, apoi trebuie continuat lucrul cu clientul, vanzandu-i bilete la fiecare vacanta a acestuia, contactele nu trebuie pur si simplu stocate si uitate in baza de date.

CRM pentru agentia de turism este o solutie buna pentru sarcina data.

Functiile de baza ale sistemului CRM in domeniul turismului

Sistemul CRM pentru agentiile de turism trebuie sa detina urmatoarele functii:

  • gestionarea bazei de clienti cu posibilitatea de a imparti clientii pe segmente: noi, cei care se folosesc de servicii odata la fiecare jumatate de an, an, clienti inactivi.
  • fiecare contact include toate biletele cumparate de clientul dat, in asa mod ca, cand va veni timpul unei noi vacante, ofertele sa fie deja pregatite
  • pastrarea datelor din pasaport ale clientului, pentru ca la o comanda reinnoita sa nu fie nevoie de a completa informatia din nou
  • expedieri SMS si email pentru clienti cu oferte fierbinti si felicitari cu ocazia zilei de nastere automate
  • aplicatie mobila comoda, care poate fi folosita la deplasarile catre clienti
  • integrarea cu site-ul web pentru receptionarea cererilor in travel CRM sub forma de sarcini
  • notificari automate — managerii dvs vor tine minte mereu, ca trebuie de sunat clientul si de a-i expedia oferta etc.
  • integrarea cu Google (Universal) Analytics pentru analiza traficului pe site-ul agentiei de turism

AmoCRM in domeniul turismului

AmoCRM poate rezolva aceste sarcini. CRM pentru agentiile de turism este foarte comoda, intrucat nu necesita o integrare indelungata. Este destul de a incarca documentul Excel cu baza de clienti in CRM si de a trece la lucru. Locul unic de stocarea a datelor permite efectuarea apelurilor si expedierea automata a email si sms despre cele mai apropiate excursii si oferte avantajoase direct din amoCRM.

AmoCRM stocheaza toata informatia despre clienti, de aceea la fiecare vizita repetata nu este nevoie de a concretiza datele din pasaport. Sistemul automatizeaza lucrul managerilor, facand afacerea mai mobila si mai efectiva. Imbunatatirea calitatii de deservire duce la cresterea bazei de clienti loiali si a celor noi veniti, si respectiv cresterea venitului companiei.

Costul AmoCRM incepe de la 499 de ruble rusesti pe luna, de aceea poate fi integrat chiar si la primele etape de dezvoltare a afacerii, cand bugetul inca nu permite folosirea unui CRM pentru turism scump, oar automatizarea deja este necesara. Pe viitor veti putea adapta cu usurinta amoCRM conform unor cerinte specifice datorita API-ului open source. Inregistrati-va si incepeti sa utilizati amoCRM chiar acum.

amoCRM — este una din cele mai bune CRM pentru agentiile de turism in Moldova.
Inregistrati-va chiar acum!