Studio-web

Web studioul dumneavoastra poate spori numarul de comenzi chiar si pe timpuri de criza, cand concurentii dau faliment. Este necesar de a seta procesul de vanzari si de a implementa automatizarea – rezultatul nu se va lasa asteptat.

Sistem CRM pentru studiourile Web

Majoritatea studiourilor web nu folosesc sistemele CRM. 50 % dintre colaboratorii sudiourilor web la intrebarea «va folositi de CRM pentru evidenta clientilor?» raspund astfel :  «nu panicam — notam totul in carnetele pentru notite». De regula, web studiourile practic nu detin un proces de vanzari organizat. Rolul echipei de vanzari este preluat de un singur colaborator, pentru care vanzarile nu reprezinta sfera de activitate principala( de exemplu : account-manager).

Din cauza ca procesul de vanzari nu are o structura bine definita, el devine greu de controlat si cercetat. Si ca urmare se pierde timpul, banii si clientii potentiali.

Cum poate fi remediata situatia? Este necesar de a structura procesul de vanzari. Vanzarile trebuie indreptate spreo o directie separata. Rolul vanzatorului principal poate fi preluat de proprietarul studioului web. De asemenea, este necesar de a configura procesul de vanzari pentru lead management, cererile trebuie sa ajunga prin intermediul postei electronice. Cererile trebuie prelucrate intr-un timp cat mai scurt, fiindca de obicei clientul expediaza cererea catre mai multe web studiouri: cine ea primul legatura cu clientul – acelas si va incheia un contract de colaborare.

Functiile de baza ale sistemului CRM pentru studiouri web

Pentru formarea procesului de lead-management este necesar un sistem CRM simplu pentru web studiouri ce ar detine urmatoarele functii:

  • poate duce evidenta clientilor
  • este posibila aplicarea si executarea sarcinilor
  • urmarirea faze de lucru asupra unei sarcini chiar si de la distanta  — posibilitatea de a implica freelancerii
  • analizarea si prognozarea vanzarilor, bazandu-se pe statistici
  • sistem de notificari,  pentru ca managerii dvs sa expedieze la timp ofertele comerciale clientilor si sa-i cotacteze prin apeluri si email
  • integrarea cu siteul web, pentru a primi cererile de pe site direct in sistemul CRM, sub forma de sarcini
  • integrarea cu Google (Universal) Analytics pentru cercetarea traficului pe siteul stuioului web – lasati doar ceea ce mentine rata de conversie la un cost necesar, iar ce risipeste bugetul – deconectati
  • expedieri email prin intermediul CRM — expediati clientilor scrisori capabile sa vanda, «convingetii» pe cei noi si «intoarcetii» pe clientii ce au plecat

Orice studio web, cat de talentat nu ar fi, nu poate deveni numarul 1 fara un proces de vanzari bine definit si o automatizare a proceselor de afaceri.

Aparent se creaza iluzia ca stuioul web detine totul – un colectiv puternic si experientat, proiecte serioase in portofoliu, o pozitie solida pe piata. Va dezvoltati mereu, creand in fiecare zi un proiect mai bun ca cel precedent. Insa numarul vanzarilor ramane la un nivel stagnant. Prin etapa data au trecut toate studiourile de top ale Rusiei. amoCRM este solutia oferita de studioul web renumit -QSOFT, iar noi nu doar din cele auzite stim, ce trebuie de efectuat, pentru a corecta situatia.

In primul rand, este necesar de a face ordine in vanzari. Daca vanzarile nu sunt indreptate spre ramura potrivita, atunci acesta este primul si cel mai important pas. Apoi trebuie de numit un colaborator ca responsabil pentru vanzari, care nu se va ocupa de alte procese pe langa cele legate de vanzari. Urmeaza setarea proceselor de vanzari si implementarea sistemului CRM. Vanzarile trebuie elaborate conform unui plan bine definit, care trebuie urmat de catre colaboratorii echipei de vanzari.

amoCRM detine numeroase functii,  ce faciliteaza folosirea ei nu doar de studiourile mici, ce fac primii pasi, dar si de companiile mari: este prevazute integrarea site-ului web, Google (Universal) Analytics, modulul de vanzari al stuioului web cu orice modificari. amoCRM — este un ideal sistem CRM pentru studiouri web , care doresc sa-si sporeasca numarul de vanzari si sa treaca la un nou nivel. amoCRM este folosit pe larg in multe web studiouri din Rusia : QSOFT, Articul, aic, Promo Interactive, Real Web si altele.

amoCRM — este un sistem CRM versatil si eficient pentru studiourile web.
Inregistrati-va chiar acum !