Servicii juridice

Doriti sa mariti profitul companiei juridice a dvs.? Incercati amoCRM — sistem capabil de a automatiza procesele de afaceri, scadea chieltuielile si de a creste numarul de vanzari.

CRM pentru juristi

De regula, companiile juridice primesc multe adresari. Colaborarea  cu fiecare client necesita retinerea multor detalii, care insa nu pot fi memorate cu usurinta de specialistul echipei de vanzari. Trebuie evitata bazarea numai pe forta umana – caci intotdeauna au fost si vor fi pierderi din cauza factorului uman. Cu cat mai mare este compania juridica, cu atat mai moi jos va fi nivelul de deservire si vor fi mai multi clienti nesatisfacuti. Pentru ca compania sa se dezvolte trebuie sa-si automatizeze procesele de afaceri si anume sa implementeze CRM.

Firmele juridice detin 2 strategii de crestere: in primul rand, prestarea serviciilor de calitate inalta, pentru ca clientii sa recomande ulterior compania data prietenilor si cunoscutilor. A doua strategie este investirea in campaniile publicitare. Insa, in ultima vreme optiunea data devine tot mai putin rentabila: in fiecare an apar tot mai multe companii juridice noi, concurenta creste, publicitatea se scumpeste. Este necesar de a intelege ce tip de publicitate este mai rentabila si ce tipuri nu. In cazul dat compania juridica are nevoie iarasi de automatizarea cercetarilor privind campaniile publicitare.

Functiile de baza ale sistemului CRM pentru juristi

CRM pentru companiile juridice trebuie sa detina urmatoarele functii:

  • evidenta apelurilor de intrare
  • gestionarea bazei de date cu contacte, delimitarea clientilor pe grupe
  • fixarea interactiunilor cu clientul (istoricul de comunicare cu clientul)
  • statistica online a vanzarilor, cu modul de cercetare a eficacitatii fiecarui colaborator
  • integrarea cu site-ul web al companiei — cererile, depuse pe site, ajung automat in CRM si sunt atribuite sarcini pentru pentru angajati
  • integrarea CRM cu Google Analytics permite automatizarea cercetarilor pentru companiile publicitare petrecute,  stabilirea unor concluzii privind eficacitatea publicitatii si impartirea bugetului destinat marketingului pe metode mai avantajoase pentru atragerea clientilor
  • acces de la distanta prin reteaua internet oridune v-ati afla: cu ajutorul telefonului, tabletei sau a computerului personal
  • expedieri email si SMS automate
  • API pentru adaptarea CRM conform necesitatilor companiei

Sistemul CRM trebuie sa scada pierderile, ce apar in orice companie juridica si sa faca serviciile mai orientate spre client.

amoCRM este un CRM simplu de folosit pentru juristi, ce detine toate functiile necesare, ca sa faciliteze automatizarea proceselor de vanzari si sa creasca venitul companiei juridice. Pentru folosul companiei dvs. a fost prevazuta baza de date pentru evidenta clientilor, tratativelor si afacerilor, la fiecare client pot fi atribuite sarcini si intelegeri cu un termen limitat de executie.

amoCRM – este o interfata web comoda, acces 24/24, 7 zile pe saptamana din orice loc. Pentru a trece la lucru este necesar accesul la internet si telefonul mobil, tableta sau computer, amoCRM poate lucra pe toate tipurile de dispozitive. Pentru dispozitivele mobile puteti utiliza aplicatia gratuita si comoda pentru iOS si Android, cu functionalitate deplina, ce nu se deosebeste de sistemul CRM de baza.

amoCRM – posibilitati vaste de cercetare a vanzarilor si marketingului. Puteti analiza modulul de vanzari la orice etapa. Este disponibila functia de analiza a departamentului de vanzari si a fiecarui manager in parte. amoCRM este integrata cu Google (Universal) Analytics si puteti estima usor eficacitatea diverselor surse de publicitate. Inregistrati-va si beneficiati de toate avantajele amoCRM.

Apreciati modul in care amoCRM poate ajuta companiei juridice a dvs.
Inregistrati-va chiar acum!