Testati-l timp de 14 zile gratis!

De baza

Pentru companii mari cu o echipa de vanzari mica

499₽
В месяц за пользователя.
  • Crearea de operatii si contacte
  • Integrarea cu site-ul web si Google Universal
  • Cautarea si combinarea dublicatelor
  • Setarea etapelor de vanzari si lucrul cu modulul de vanzari

Extins

Pentru cei, care doresc sa optimizeze conversia

999₽
В месяц за пользователя.
  • Procese de afaceri cu crearea automata a sarcinilor
  • Obligatia de a complecta campuri
  • KPI si planul de vanzari pentru manageri
  • Posibilitate imbunatatirii mesei de lucru

Profesional

Pentru cei, care se ocupa cu prelucrarea unui mare de potentiali clienti.

1499₽
В месяц за пользователя.
  • Scoring pentru clienti potentiali
  • Backup de date periodic, cu expedierea arhivei pe e-mail
Selectati planul tarifar Puteti modifica planul tarifar in profil.

Pretul planului tarifar este indicat la achizitionarea pe 6 luni.

Nu puteti decide ce plan este potrivit pentru dvs?

Cercetati toata lista de functii incluse si realizati o comparare intre ele.

Pachet Micro-business

82,99 EUR/AN

Pentru cei care tocmai si-au deschis propria afacere si doresc sa atraga primii clienti.

Pachet Start-up

249,31 EUR/AN

Pentru afacerile relativ tinere , unde cei din jur sunt prieteni si nu aveti nevoie de a monitoriza colaboratorii.

Întrebări frecvente

Cum are loc incheierea contractului?

Noi nu incheiem contracte intre companii. Serviciile sunt prestate pe conditiile indicate in documentul «Acordul de licenta» fiind disponibil in mod liber in reteaua Internet. Puteti lua cunostinta cu acordul de licenta aici

Este posibila achitarea lunara pentru amoCRM?

Costul planurilor tarifare este stabilit pentru abonarea de la un termen minim de jumatate de an, plata lunara la moment nu este disponibila.

Este posibila achitarea cu cardul?

Da, in profilul personal puteti achita comanda cu cardul sau alta metoda comoda pentru dvs. (Yandex-bani, webmoney, qiwi, cont in banca pentru persoane fizice sau juridice). Pentru asta alegeti punctul corespunzator dupa selectarea optiunii «Оформить заказ».

Cum sa corectati greseala din comanda?

Daca ati indicat incorect persoana juridica, adresa sau telefonul companiei dvs. la completarea datelor din formularul de plata, adresati-va la Suportul Tehnic amoCRM  support@amocrm.ru sau 8-800-555-73-64.