amoCRM - este un set complet de instrumente, care va descoperi intreg potentialul echipei de vanzari si va creste eficienta acesteia.
Întreaga echipă va putea activa chiar din prima zi, fiind cel mai avantajos CRM de pe piață după modul de utilizare. Intefața amoCRM este intuitivă și clară , deci nu necesită instruiri suplimentare sau o perioadă de adaptare.
Număr redus de butoane, pagini suplimentare sau acțiuni în plus - un număr minim de clickuri şi o viteză maximă de lucru. Interfața este optimizată în totalitate pentru tablete. Cu siguranță veți îndrăgi amoCRM !
Lista unica achizitii va ilustra statutul fiecărui client fidel : cine a efectuat o achizitie recenta si cine intentioneaza sa apeleze la dvs. din nou. Lucrati cu clientii fideli si puneti fundamentul unor relatii de lunga durata.
Functionalitate unica amoCRM - modul digital , ce permite integrarea unui spectru larg de instrumente online destinate pentru comunicare si atragere a clientilor
Cu alte cuvinte, clientii vor vedea o publicitate speciala, vor primi notificari, iar dvs. veti cerceta actiunile lor. Astfel , captarea de noi clienti se realizeaza practic si automatizat.amoCRM ofera integrare completa cu e-mail. Scrisorile de intrare si de iesire, expediate chiar dintr-un client de mail simplu sunt adaugate automat in sectiunile corespunzatoare.
Astfel, toata lista de convorbiri cu clientii va fi mereu la indemana.
Cati clienti potentiali si cereri deja ati pierdut ? amoCRM automat inregistreaza toate cererile si solicitarile de la clienti conform tuturor surselor si le adauga in lista dvs. de vanzari. Indiferent de sursa cererii , fie un formular web , e-mail , telefon, retele sociale sau chat - nu veti pierde niciun client potential.
Oriunde nu v-ati afla, posibilitatile amoCRM vor fi mereu cu dvs. Aplicatia noastra este dotata si cu scanner pentru cartile de vizita, permitand astfel, adaugarea datelor de contact instantaneu.
Veniti pregatit la urmatoarea intalnire de afaceri si fiti gata sa sincronizati rezultatele intrunirii pe loc. CRM-ul mobil va ofera posibilitatea de a lucra acolo unde sunt si clientii vostri.
Efectuati cercetari privind lucrul managerului pe vanzări pentru a controla activitatea de zi cu zi si rezultatele echipei.
De ex: raportul pe evenimente inlocuieste intrebarea traditionala catre subaltern «Ce mai e nou cu clientii?» Concluziile lucrului efectuat de manageri in bani, afaceri inchise sau procentaje de la norma indeplinita , le puteti viziona in raportul pe vanzari. Iar productivitatea pentru o saptamana sau luna o puteti cerceta in raportul privind sarcinile active.Modulul de vanzari reprezinta un raport, ce permite monitorizarea afacerilor cu clientii. De ex: intr-o companie cu generare a lead-urilor, pana la afacerea propriu-zisa ajung doar 1-2% din clienti. Raportul privind modulul de vanzari va afisa cantitatea de afaceri cu clientii pentru fiecare etapa, cat si date privind stagnarea la o anumita etapă. Analiza listei de vanzari va ajuta la stabilirea si eliminarea cauzei pentru rata de conversie mica.
amoCRM are o interfata pentru dezvoltatori avansata, ce permite schimbarea ei pentru a multumi orice necesitate, cat si crearea de integrari cu alte sisteme.
Sunt accesibile sute de extensii finisate pentru a personaliza CRM-ul conform necesitatilor dvs. , fara necesitatea unui limbaj programare.